A hivatkozásra kattintva egy hibaüzenet jelenik meg, nem pedig a weboldal.A külső hivatkozásokat más-más szolgáltató üzemelteti. Elképzelhető, hogy átmeneti, vagy tartósabb hálózati, vagy szerverhiba miatt nem lehetséges a weboldal megjelenítése. A szolgáltatók az egyes hibákról egyesi hibaértesítő oldallal értesíthetnek, de ha ezt nem teszik, hibakódokkal találkozhat. Az egyes hibakódok jelentéséről az alábbi bejegyzésben olvashat: MEGOLDÁS
|
Belépve egy oldalra kisvártatva ugrik az oldal. Ez zavaró. Mit lehet tenni ellene?A problémát orvosolja, ha megnyomja a billentyűzeten a „Home” billentyűt, amely visszaviszi a az oldal elejére (tetejére). MEGOLDÁS Azt javasoljuk, hogy használjon másik böngészőt, ahol ez a probléma nem jelentkezik. Használja a Google Chrome, vagy az Internet Explorer böngészőt! |
HÖK (Hallgatói Önkormányzat)- E-learning rendszer tájékoztatóA Semmelweis Egyetemen használt e-learning rendszerekről a HÖK (Hallgatói Önkormányzat) készített egy rövid összefoglalót, mely hasznos lehet az online képzésekhez: |
Jó lenne, ha az egész tananyagot ki lehetne nyomtatni PDF-ben. Szeretném nyomtatva olvasni.A tananyag elektronikus használatra készült. A megalkotás során nem volt cél, hogy nyomtatható legyen, vagy PDF formátumú legyen. A tananyag számos feladatot és interaktív elemet tartalmaz. Ez utóbbiak PDF-ben, vagy nyomtatva nem érvényesülnek. ÖtletTöltse le laptopjára vagy mobil eszközére a Moodle Desktop / Moodle Mobile eszközt. Ezekkel az eszközökkel letöltheti a kurzust és akár offline (internetkapcsolat nélkül) is tudja olvasni elektronikus módon.
|
Laptopról jól működik a tananyag. Androidos telefonról a vissza nyíl azonnal a levelezőmbe tesz vissza az előzőleg megnyitott, adott tananyagon belüli rész helyett.Az Android vissza gombja a telefon alkalmazásszintjei között működik. Nincs köze a webes tartalmakhoz. MEGOLDÁS Használja a böngésző – vagy még inkább a tananyag vissza gombját. |